sâmbătă, 29 septembrie 2007

Jocuri de carti....

Am mers zilele trecute la cumparaturi la un hipermarket. Mi-am "plimbat" caruciorul printre raioanele pline cu diverse produse unele folositoare altele mai putin, dar care te atrageau sa le cumperi printr-o politica de marketing bine pusa la punct (...cel mai ieftin produs....,etc). Am incercat sa fiu nepasator la oferte, si imi aruncam privirea aiurea pe rafturi, inspectand...nimic, de fapt, doream sa treaca timpul mai repede si sotia mea sa termine de "racolat" produsele pentru care venisem de fapt la acest hipermarket. La un moment dat imi atrage atentia o cutie mica, dar foarte viu colorata. Incerc sa deslusesc ce este, si intr-un final imi dau seama, era un pachet de carti de joc, din acela pentru Whist (adica cu 2 seturi de carti). Recunosc cu jena ca de cand cu tehnica moderna (PC, PDA, Symbian, etc:)) am neglijat jocurile clasice, care altadata erau singura modalitate de delectare. In fine, hotarasc sa cumpar acel set de carti.
Odata ajuns acasa, il desigilez, il inspectez, imi place..:)) dar mai apoi imi dau seama ca de fapt eu nu mai stiu sa joc niciunul dintre jocurile pe care in copilarie le jucam. Nimic, lapsus total.....si imi dau seama de solutie, PC tu mai facut sa uit tu sa imi aduci aminte, si ma grabesc sa accesez MAREA BIBLIOTECA :)) si sa caut niste reguli, instructiuni de joc ale unor jocuri de carti (gen: macao, popa prostu, septic, tabinet, whist, rentz, etc), dar stupoare....nimic, sau mai bine zis aproape nimic. Vastul nostru izvor de informatii, nu poate sa imi ofere aceste informatii (sau cel putin nu in limba romana).
Din acel moment m-am decis ca sa adaug blog-ului meu aceste informatii, reguli de joc pentru diverse jocuri de carti. La inceput vor fi in engleza, si pe masura ce voi termina traducerea lor le voi posta aici....

2 comentarii:

Anonim spunea...

My cousin recommended this blog and she was totally right keep up the fantastic work!

Anonim spunea...

Finally, an issue that I am passionate about. I have looked for information of this caliber for the last several hours. Your site is greatly appreciated.